Belangrijk!
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.

Klik hier voor meer informatie

Mollie's verhaal

"Ik ben vrijwilliger (moderator) bij PS omdat ..."
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
Vrijwilligers-account
(Moderators)
(Moderators)
BerichtenCOLON 15

Mollie's verhaal

Bericht door Vrijwilligers-account »

Hoi lezer,

Eerst maar wat info over mijzelf.

Ik ben Mollie en moderator bij de PS chat groepen 1 t/m 4 en de challenge groep.

Ik heb helaas al een eetstoornis sinds ik 13 ben, ik ben ondertussen al 27 jaar verder (ja ik ben oud) en vooral erg vastgesleten in mijn eetstoornisgewoontes.
Ik heb ong 5 jaar geleden pas een diagnose gekregen, deze is a-typische boulimia. Dit houdt in periodes / eetbuien van heel veel eten en dan periodes van compenseren en weinig tot niets eten of veel bewegen en ook de diagnose BED.
Ik ben zelf nooit heel dun geweest, wat daardoor een steeds ultimer doel wordt.

Eind 2018 ben ik als lid bij Pretty Skinny gekomen en ik ben half 2022 bij het moderator team gekomen.

Waarom heb ik de keuze gemaakt om moderator te worden?

Ik heb gereageerd op een oproep om moderator te worden na bij eerdere oproepen te hebben getwijfeld. De twijfel was vooral iets vanuit mijzelf, de gedachte dat ik het niet goed genoeg zou doen. Niemand op mijn berichten zit te wachten. Ik kreeg wel steeds meer het gevoel dat ik mensen wanneer ze het moeilijk hadden een postieve insteek wilde bieden en het fijn zou zijn dit in meerdere groepen te kunnen doen. Ook wilde ik graag wat meer betekenen en helpen bij de Pretty Skinny chatgroepen, omdat het me opviel dat het steeds groter en drukker werd op de chats.

Ik wilde hiermee op mijn manier ook wat bijdragen aan de site en het helpen van de andere leden en het bestaande moderator team. Na iedereen al zolang te kennen werd de wens te helpen steeds groter.

Ik ben zeker blij moderator te zijn geworden en ben blij dat we er kunnen zijn voor iedereen die met een ES of bijkomende problemen worsteld. We kunnen steun vinden bij elkaar via de website en chat groepen en dat is het allerbelangrijkst. Weten dat er mensen zijn die je begrijpen en dat je elkaar kan helpen op moeilijke momenten.

Tot ziens op de chat en website allemaal.

Gr. Mollie.

BUTTON_TOPIC_LOCKED